Hmm, deze morgen nog eens kritisch gekeken. Mijn perceptie in deze was toch niet geheel juist moet ik bekennen.
Inderdaad , bij normaal / rustig optrekken blijft het inderdaad rond de 2000rpm schakelen. Echter , zodra er iets meer power gevraagd wordt( echt niet bijzonder veel meer ) gaan de toerentallen toch wel behoorlijk omhoog zoals ik in aanvang beschreef.
Moet me natuurlijk wel realiseren dat de FL2 in verhouding staat tot de D3 als een dolfijn tot een walvis
Mogelijk dat zeker daar nog een verschil zit.
@ Bompie: denk dat de vergelijking van D3 tot D4 automaat niet geheel gaat kloppen. Had de D4 niet een 8-traps automaat t.o.v. D3 met een 6-traps? Klinkt wel vrij logisch dan dat de D4 eerder zal schakelen.
Nja..niks verontrustends maar een kwestie van wennen dus.
@Silkwood: tja...vriend....ben zo dankbaar voor je aanbod maar wil je echt niet opzadelen met al die ellende. Als echte vriend zal ik je hiervoor behoeden. Je bent echter welkom om mijn ervaringen te delen op 16 Juni. Deedrie is vast niet eenkennig
en zal zich graag laten berijden door een echte vriend