Land Rover Freelander Club Forum Index Land Rover Freelander Club
Welkom op het forum! Hier kan je terecht voor alles i.v.m. de Land Rover Freelander!!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 ProfileProfile   You have no new messagesYou have no new messages   Log out Log out  

4x4 Hoogstraten 2012

 
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Foto's en filmpjes
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Johan
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 1175
Location: Heist-op-den-Berg

PostPosted: Wed Sep 12, 2012 9:19 pm    Post subject: 4x4 Hoogstraten 2012 Reply with quote

Wij -m'n oudste zoontje Cédric en ik- waren er zondag omstreeks 11.00 uur. Er was toen al veel volk, maar het was goed te doen, de hele dag trouwens. 'k Had de indruk dat het groter was dit jaar?
Eerst het groene parcours enkele keren gedaan, er waren er twee dit jaar. Best leuk.
Daarna alles wat gaan afzien.
We hebben een 4-tal rode stukken gereden, waarvan 3 met succes. Het vierde was een nogal steile helling waar de FL -tot m'n grote verbazing- vlotjes opreed, totdat ie -nét voor de top- als shovel aan het werk ging, met een mooi bergje grond als gevolg... Laughing
Het RB hebben we ook gereden, maar we hebben moeten rondrijden, want de boer die ik destijds een fles wijn kado heb gedaan, had z'n weg langs de achterkant langs waar we in moesten rijden, met een poort en een bordje met opschrift "Eigen weg" afgesloten...
Vervolgens hebben we nog wat toertjes op het parcours gedaan en nog wat rondgekeken. Omstreeks 17.45 zijn we dan huiswaarts gereden.
Ik heb één FL1 geparkeerd zien staan, was jij dat, Dany?

Enkele foto's:





Het zwaardere werk:



Toen de eigenaar van onderstaand voertuig vroeg of iemand een schop bij had, voelde ik me plots schuldig, hoe zou dat toch komen? Laughing
De auto zat tegen een muur van slijk. Zodanig zelfs, dat de eigenaar het graven met de handen opgaf en het sleeplint aan de bevestiging van de bumper vastmaakte. Je kan al raden wat er gebeurde...


Hey, die heb ik precies nog al gezien...:


Mooie D3:


_________________
FL2 SE TD4 aut. stornoway grey
Back to top
View user's profile Send private message
boogylander
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 10 Jan 2010
Posts: 396
Location: Schriek (Heist-op-den-Berg)

PostPosted: Thu Sep 13, 2012 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Tof Johan ! Op een paar van die foto's lijkt er een zandstorm in de maak Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
silkwood
Vrijlander-mod
Vrijlander-mod


Joined: 14 Jul 2008
Posts: 2611
Location: Eijsden, Nederland

PostPosted: Fri Sep 14, 2012 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Nice. Ziet er goed uit. Misschien dat ik volgend jaar toch maar eens kom kijken.

_________________

https://picasaweb.google.com/108825569965543438716
Silkwood's Java Black Freelander Td4, 5 drs, bjr 10-2005
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Fri Sep 14, 2012 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Leuke foto's Exclamation

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
olaf
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 240
Location: Kruisland

PostPosted: Sat Sep 15, 2012 8:30 pm    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Johan !

_________________

FL1----TD4---Groen maar ook wel eens modderbruin
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dany
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 31 Mar 2012
Posts: 265
Location: Averbode

PostPosted: Mon Sep 17, 2012 7:27 pm    Post subject: Reply with quote

Mooi verslag Johan en dat was ik niet ik was die moment aan het werk met de limo he Johan ik heb nog de foto' van Axel op de pc staan maar krijg ze niet gepost er zijn er ook bij van u ze staan in een map onder de naam Axel 2012

_________________
Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free.
Back to top
View user's profile Send private message
Johan
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 11 Mar 2007
Posts: 1175
Location: Heist-op-den-Berg

PostPosted: Mon Sep 17, 2012 9:22 pm    Post subject: Reply with quote

Spijtig dat ik nauwelijks foto's van het parcours heb genomen. Éen filmpje heb ik wel gemaakt: http://youtu.be/Ln4ri1ZuiF8

@ Dany: je kan best eerst een programma van het net halen om de foto's te verkleinen, bijv. Picture resizer (=gratis). Je kan er het aantal pixels zelf intikken, bijv. 800 x 600. Vervolgens zet je ze op een site zoals bijv. Photobucket.
Als dat gebeurd is en je gaat met je muis op één van de miniaturen staan, dan krijg je een lijstje eronder. Klik op het onderste vakje naast IMG Code, dan wordt het normaal gezien automatisch gekopiëerd (anders Arrow rechtermuisknop en "kopiëren" kiezen).
Nu kan je deze code in een berichtje op 't forum plakken (rechtermuisknop en "plakken" kiezen).

_________________
FL2 SE TD4 aut. stornoway grey
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Foto's en filmpjes All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Watch this topic for replies
 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.be free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.083