Land Rover Freelander Club Forum Index Land Rover Freelander Club
Welkom op het forum! Hier kan je terecht voor alles i.v.m. de Land Rover Freelander!!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 ProfileProfile   You have no new messagesYou have no new messages   Log out Log out  

www.facebook.com/LRFreelander
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Interessante sites!
View previous topic :: View next topic  
Author Message
t-ke
Vrijlander-mod
Vrijlander-mod


Joined: 19 Nov 2007
Posts: 1357
Location: N51.0662/E4.3581

PostPosted: Thu Dec 20, 2012 8:59 pm    Post subject: Reply with quote

MartinV wrote:
Hij is goed Mr. Green


Dat is zacht uitgedrukt !

_________________
fl1 td4 E '04 3deurs Giverny Green. Rip Sad
Rr p38 2.5 holland&holland

---------------------------------------
always smile, it confuses people!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Will
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 29 Jun 2006
Posts: 1497
Location: Vlaams Brabant of N50 57.766 E4 15.165

PostPosted: Fri Dec 21, 2012 1:20 am    Post subject: Reply with quote

elbekko wrote:
Will, tijd om diene stok terug licht te laten zien jongen, hij zit precies heel diep.

Er zijn veel sites die naar de taal kijken die uw browser zegt die ge wilt zien, in uw geval zal dat Frans zijn. Dus da's een instelling op uw computer, niet een complot van Facebook en onze gestrikte dief.

En voor de rest weet Facebook alleen wat gij ze vertelt, dus als ge iets niet online wil hebben moet ge het gewoon niet online zetten, dat geldt even goed voor dit forum!


Mijn profiel is nederlands en eventueel engels, zeker geen frans, dus ik weet niet waar ze die bullshit vandaan halen, in het begin was dat ook frans en heb dan nederlands als voertaal gekozen, ze hebben precies een kort geheugen ?? Ah ja, en waarom sturen ze dan al die reminders en die goed nieuws berichtjes in het nederlands ?? Kent de linkerhand daar de rechter dan niet of hoe zit dat ?

_________________
Will

MY01 Td4 auto 5dr. SE Epsom green.
Back to top
View user's profile Send private message
DeepSpaceAlien
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 22 Sep 2011
Posts: 1219
Location: Opwijk - Merchtem - Londerzeel

PostPosted: Fri Dec 21, 2012 2:00 am    Post subject: Reply with quote

Hoi Will,
facebook stuurt je enkel berichtjes als iemand van je vrienden iets post op zijn/haar of jouw profiel.

Maar dat hangt ervan af hoe het ingesteld staat bij jou Wink

Ik gebruik FB dagelijks, staat altijd automatisch in het nederlands en ben zelfs automatisch ingelogd (tenzij één van de kinderen of mijn vrouw erop gezeten hebben) Very Happy

Mails krijg ik nooit toe van FB Wink Ik heb dat weggevinkt bij m'n instellingen, dan heb ik daar geen last van.

Els heeft dat wel aangevinkt bij haar en telkens iemand van haar vrienden iets post, deelt, ... Dan krijgt ze daar een mail van. Dat kan inderdaad vervelend zijn Wink

Op m'n gsm heb ik het ook uitgeschakeld staan want elke keer ik een melding kreeg op FB, begon mijn gsm te fluiten alsof ik een sms had.
Dat was rap gedaan want daar kreeg ik het sch**t van :p

Voor de rest vind ik het wel leuk, kan zo de kinderen een beetje in het oog houden en zelf ook hier en daar iets kwijt :p Wereldse zaken, niet welke kleur mijn onderbroek is vandaag of in hoeveel stukjes ik mijn biefstuk deze middag gesneden heb Very Happy Very Happy

Ik heb meer dan een jaar zelf een groep gehad op FB ook, maar dat is nu wat stilgevallen, ik heb dat bewust een beetje laten uitdoven want had geen zin om er tijd blijven in te steken. Maar voor mijn fotootjes (jaja, ik neem graag fotootjes) vind ik dat wel handig, je kan ze delen en ook kiezen wie wat ziet. Smile

Nu ja, het meeste amusement haal ik wel uit m'n andere hobby's Very Happy

_________________
As slow as possible, but as fast as necessary !
LANDBOUW=TOEKOMST
Grtjs Owendrie Teejeleej
[IMG]http://s03.flagcounter.com/count/AqLq/bg_B5FF6B/txt_000000/border_000000/columns_8/maxflags_248/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_1/[/IMG]
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Will
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 29 Jun 2006
Posts: 1497
Location: Vlaams Brabant of N50 57.766 E4 15.165

PostPosted: Fri Dec 21, 2012 2:12 am    Post subject: Reply with quote

En laat me nu net curieus zijn naar het aantal stukjes in dewelke je uw biefstuk gesneden hebt ...... Wink Laughing Laughing Laughing (En dat zet je dan zelfs niet op FB). Evil or Very Mad

_________________
Will

MY01 Td4 auto 5dr. SE Epsom green.
Back to top
View user's profile Send private message
DeepSpaceAlien
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 22 Sep 2011
Posts: 1219
Location: Opwijk - Merchtem - Londerzeel

PostPosted: Fri Dec 21, 2012 12:08 pm    Post subject: Reply with quote

Eerst de hoekjes eraf gesneden, gelijkzijdig ongeveer 1.5cm, dan een blokje of 20 van 1.5 op 2cm en 18mm dik ongeveer. a point gebakken.
Very Happy Very Happy

_________________
As slow as possible, but as fast as necessary !
LANDBOUW=TOEKOMST
Grtjs Owendrie Teejeleej
[IMG]http://s03.flagcounter.com/count/AqLq/bg_B5FF6B/txt_000000/border_000000/columns_8/maxflags_248/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_1/[/IMG]
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Interessante sites! All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2
Watch this topic for replies
 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.be free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.044