View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ricky ne goeie freelander

|
Posted: Mon Apr 08, 2013 5:12 pm Post subject: Gespot: Reko en Stoffel |
|
|
Vanmiddag Stoffel's pajero gespot op de parking van het atheneum/college in Koekelare zo rond 13h15 a peu pret
En dan de Reko aan de lichten op de ring in Ieper, draaide richting materniteit op, was waarschijnlijk onderweg naar zijne jongsten, had een maxi-cosy op de co-zetel staan. Twas rond 15h. |
|
Back to top |
|
 |
Reko ne goeie stevige freelander

|
Posted: Tue Apr 09, 2013 6:36 am Post subject: |
|
|
Juust! best dattie thuis is ondertussen! Volgende keer lichten trekken hé! |
|
Back to top |
|
 |
stoffel een al iets groter freelanderke

|
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: Tue Apr 09, 2013 5:07 pm Post subject: |
|
|
Reko wrote: | Juust! best dattie thuis is ondertussen! Volgende keer lichten trekken hé! |
Heb ik gedaan: al dat ik heb op de Jori-scania: stuk of 6 maar ge waard precies druk bezig iets te bestuderen aan de maxi-cosy of zo...
En zo heeft ie zijn eerste tripje in daddy's discovery gehad?!? |
|
Back to top |
|
 |

|
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: Tue Apr 09, 2013 5:53 pm Post subject: |
|
|
Helaas heb ik die niet zitten, maar kheb al gedacht van es ne mobielen te kopen en ze hebben me dat dan afgeraden en bij Jori willen ze dat er niet in, helaas. Dennis68, die ik ken van B4x4 rb's, heeft er mij ook al een paar keer op gewezen dat ik dat zou moeten hebben, dat het makkelijker is dan smsn, kom die ook nu en dan es tegen met zijn Renika getrek |
|
Back to top |
|
 |
DeepSpaceAlien nen echte vrijlander!!

Joined: 22 Sep 2011 Posts: 1219 Location: Opwijk - Merchtem - Londerzeel
|
Posted: Tue Apr 09, 2013 7:52 pm Post subject: |
|
|
Ik heb in de traktor een portable CB.
Dat is gewoon een dingetje dat je in je hand houdt, ongeveer zo groot als een microfoon.
Er hangt een spiraalkabeltje aan met 2 plugjes. Het ene plugje doe je in de sigarenaansteker en het andere daar kan je een buitenantenne op aansluiten. Bijvoorbeeld een 'kleine' antenne met een magneetvoetje.
Die antennes gaan van 50cm tot 200cm.
Op de mijne staat een antenne van 100cm en ik praat er vaak mee en leg soms afstanden van +15Km (in vogelvlucht) er mee af
Als de antenne goed afgeregeld is kom je overal.
Met de originele rubberen antenne die op zo'n portable ding zit kom je meestal maar enkele honderden meters....
Dan hoeft de baas niet boos te zijn, magneetvoet maakt geen schade en een sigarenaansteker zal je wel hebben zeker ? _________________ As slow as possible, but as fast as necessary !
LANDBOUW=TOEKOMST
Grtjs Owendrie Teejeleej
[IMG]http://s03.flagcounter.com/count/AqLq/bg_B5FF6B/txt_000000/border_000000/columns_8/maxflags_248/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_1/[/IMG] |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: Tue Apr 09, 2013 7:52 pm Post subject: |
|
|
Mobiel gaat wel. Heb kameraad die u kan helpen. Ne bak mwt zender en box en een antenne met magneetvoet. kost de wereld niet hoor. |
|
Back to top |
|
 |

|
|
Back to top |
|
 |
Dany ne goeie freelander

|
Posted: Thu Apr 11, 2013 8:27 am Post subject: |
|
|
als je wilt kan je er ene kopen van mij ik heb er drie er mag er wel ene weg en ik zal je eenprijsje geven alleen voor leden van dit forum mogen er ene hebben voor 25 euroballen maar een magneet antenne heb ik niet.
Ik zal ze alle drie ook bij hebben volgende week maka.
http://imageshack.us/photo/my-images/132/20130411091736.jpg/ _________________ Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free. |
|
Back to top |
|
 |

|
|
Back to top |
|
 |
Dany ne goeie freelander

|
Posted: Thu Apr 11, 2013 8:33 pm Post subject: |
|
|
Ene is al verkocht aan Riky de andere kan je nog hebben als je wilt.maar ik woon in Averbode zo een 70tal km denk ik ofwel kom je naar Maka ik heb ze daarbij.Ik heb nog een ander model ook daar is nog een ander antenne bij van 140 cm
http://imageshack.us/photo/my-images/20/img0096up.jpg/ _________________ Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free. |
|
Back to top |
|
 |

|
|
Back to top |
|
 |
|