Land Rover Freelander Club Forum Index Land Rover Freelander Club
Welkom op het forum! Hier kan je terecht voor alles i.v.m. de Land Rover Freelander!!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 ProfileProfile   You have no new messagesYou have no new messages   Log out Log out  

Off Road & Adventure beurs Antwerpen
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Zin in een tochtje?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
914
een al iets groter freelanderke
een al iets groter freelanderke


Joined: 12 Feb 2012
Posts: 40

PostPosted: Sun Apr 29, 2012 6:06 pm    Post subject: Reply with quote

Was inderdaad heeel klein, was het echt maar 1 hal of heb ik iets gemist Smile

De 4x4 die er stonden waren toch wel voor het grotendeel LR, die nederlanders met die zwarte defender konden het in elk geval goed uitleggen (leuk gesprek gehad Smile ) en ook die nederlandse stand met 2dehands LR spullen was wel leuk (nu heb ik een adresje als er ooit een FL2 koplamp ofzo sneuvelt). Zelfs op hun stand lag er redelijk wat FL2 materiaal, facelift bumper, koplamp, achterlicht, ...

Site van de "zwarte defender", die overigens prima geïsoleerd was, kon een hele nacht warm blijven als er 2 mensen in overnachten, voor een defender lijkt me dat heel sterk.
http://www.landreiziger.nl/
Heel knappe site, met veel tips trouwens.

_________________
2006 Land Rover FL2 HSE TD4 manueel
Back to top
View user's profile Send private message
Dany
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 31 Mar 2012
Posts: 265
Location: Averbode

PostPosted: Mon Apr 30, 2012 9:22 am    Post subject: Reply with quote

He makkers zo te horen was er niet veel te zien in Antwerpen. ik ben spijtig niet kunnen gaan, heb moeten werken was niet voorzien maar ja . dus is het mijne FL niet geweest op de parking. Maar ik ben zaterdag wel naar LROCB meeting in Sclayn geweest. Er was niet veel volk daar had meer verwacht. ik heb er ook het kleine parkoer een paar keer afgereden was goed veel plezier aan beleeft het grote was niet te doen voor de Fl en zeker niet met die banden die ik nu heb. diepe sporen veel modder en water.Het zou kunnen dat ik morgen dinsdag nog eens terug ga. Laughing Laughing Laughing

_________________
Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free.
Back to top
View user's profile Send private message
bompie
ne goeie stevige vette freelander
ne goeie stevige vette freelander


Joined: 06 Oct 2010
Posts: 958
Location: Geluwe

PostPosted: Wed May 02, 2012 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

De kids hebben zich geamuseerd met wat op quads te klimmen en door 't springkasteel wat onveilig te maken; ik heb me geamuseerd door de mensen die ik ontmoet heb (jammergenoeg hebben we er ook een paar mislopen) en 'k heb er toch een paar (ja Martin, da 's 2) bezienswaardigheden gezien (en nee Reko, 't was geen blonde met ...) Laughing Voor de rest ben ik ook wel op zoek gegaan naar de rest van de beurs, maar volgens mij kan ik volgend jaar verderzoeken...

We konden inderdaad een winchke gekocht hebben voor de Vark, maar dan zou ik er waarschijnlijk ook wel eentje gekocht hebben voor de D4, dus heeft Reko maar een winchke gekocht en stonden Mathias en ik erop te kijken... Laughing
landreiziger.nl was inderdaad de moeite (de kids waren weg van die oranje zwaailichtjes, 'k heb er ondertussen voor hen besteld... Rolling Eyes ) en een daktent (in de vorm van een lijkkist/skibox die omhooggedraaid kan worden is ook ferm!)


Mathias wrote:

Vooral de terugrit naar huis was echt zalig... Morgen de D4 eens naar de carwash brengen om het vuile regenspatwater er af te reinigen Laughing
Aan de binnenkant hangt precies ook nog iets, of zou dit nog altijd een restant van Martin kunnen zijn? Laughing Wink

Allee... en Dany steekt ons in 't vuur en komt dan zelf niet af! Wink
'k Ben wel eens benieuwd hoe je het gesteld hebt op Sclayn en al zeker op 't soft-parcours... Ben je inderdaad nog teruggeweest en nog belangrijker: heb je er beeldmateriaal van?
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 12:05 pm    Post subject: Reply with quote

bompie wrote:
De kids hebben zich geamuseerd met wat op quads te klimmen en door 't springkasteel wat onveilig te maken; ik heb me geamuseerd door de mensen die ik ontmoet heb (jammergenoeg hebben we er ook een paar mislopen) en 'k heb er toch een paar (ja Martin, da 's 2) bezienswaardigheden gezien (en nee Reko, 't was geen blonde met ...) Laughing Voor de rest ben ik ook wel op zoek gegaan naar de rest van de beurs, maar volgens mij kan ik volgend jaar verderzoeken...

We konden inderdaad een winchke gekocht hebben voor de Vark, maar dan zou ik er waarschijnlijk ook wel eentje gekocht hebben voor de D4, dus heeft Reko maar een winchke gekocht en stonden Mathias en ik erop te kijken... Laughing
landreiziger.nl was inderdaad de moeite (de kids waren weg van die oranje zwaailichtjes, 'k heb er ondertussen voor hen besteld... Rolling Eyes ) en een daktent (in de vorm van een lijkkist/skibox die omhooggedraaid kan worden is ook ferm!)


Mathias wrote:

Vooral de terugrit naar huis was echt zalig... Morgen de D4 eens naar de carwash brengen om het vuile regenspatwater er af te reinigen Laughing
Aan de binnenkant hangt precies ook nog iets, of zou dit nog altijd een restant van Martin kunnen zijn? Laughing Wink

Allee... en Dany steekt ons in 't vuur en komt dan zelf niet af! Wink
'k Ben wel eens benieuwd hoe je het gesteld hebt op Sclayn en al zeker op 't soft-parcours... Ben je inderdaad nog teruggeweest en nog belangrijker: heb je er beeldmateriaal van?


Daktent besteld? Ferm Shocked Very Happy

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
bompie
ne goeie stevige vette freelander
ne goeie stevige vette freelander


Joined: 06 Oct 2010
Posts: 958
Location: Geluwe

PostPosted: Thu May 03, 2012 12:58 pm    Post subject: Reply with quote

Awel... een daktentje heb ik al sinds de bestelling van de D4 in gedachten... daarom ook dat ik dakrails wou, maar met de standaard dakrails kon dit niet dus moesten die achteraf geplaatst worden (de verlengde) en tot op heden is dat er nog niet van gekomen, nuja we zien wel...

Dus 't verlanglijstje: Laughing
- Sump Guard
- Winch (hidden)
- Dakrails met daktent (afneembaar)
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 1:22 pm    Post subject: Reply with quote

bompie wrote:
Awel... een daktentje heb ik al sinds de bestelling van de D4 in gedachten... daarom ook dat ik dakrails wou, maar met de standaard dakrails kon dit niet dus moesten die achteraf geplaatst worden (de verlengde) en tot op heden is dat er nog niet van gekomen, nuja we zien wel...

Dus 't verlanglijstje: Laughing
- Sump Guard
- Winch (hidden)
- Dakrails met daktent (afneembaar)


Niet te vergeten de knal-oranje G4-kleurachtige folie-wrap Shocked Laughing Very Happy

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
Reko
ne goeie stevige freelander
ne goeie stevige freelander


Joined: 14 Dec 2006
Posts: 717

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:02 pm    Post subject: Reply with quote

Daktenten zuigen.. ga voor een caravan jong.... De winch is trouwens al gebruikt waar emvoor gekocht is Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Dany
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 31 Mar 2012
Posts: 265
Location: Averbode

PostPosted: Fri May 04, 2012 8:14 am    Post subject: Reply with quote

ja ik vond het spijtig dat ik niet naar Antwerpen kunnen gaan zijn. maar als de plicht roept.en ik ben dinsdag terug naar sclayn geweest was fun op het soft parcour het andere was niet te doen, het had te veel geregend en geen AT banden nog niet. ik probeer hier foto's te zetten ervan maar dat lukt niet je kan wel op mijne facebook kijken daar heb ik een paar foto's geplaatst .dany ceuleers op facebook .ik kijk er naar uit voor eens met enkele,freelanders samen een ritje te doen.want in Sclayn, was ik de enige met freelander tussen al die defenders.

_________________
Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free.
Back to top
View user's profile Send private message
Yohani
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 25 Dec 2009
Posts: 435
Location: Putte (Mechelen)

PostPosted: Fri May 04, 2012 11:26 am    Post subject: Reply with quote

Dany,

Was jij met die Freelander met de lichtbar en de grote ronde verstralers erop?

Yohani Razz

_________________
Frl 1 3drs 2.0 Td4 Sport Epsom Green '04
Defender 200Tdi 110 HCPU camper '92
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dany
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 31 Mar 2012
Posts: 265
Location: Averbode

PostPosted: Mon May 07, 2012 8:55 am    Post subject: Reply with quote

Ja dat was ik helemaal waarom heb je mij gezien ???
Wat was je gedachten die moment??
Waarom niets komen zeggen ??

_________________
Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free.
Back to top
View user's profile Send private message
Yohani
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 25 Dec 2009
Posts: 435
Location: Putte (Mechelen)

PostPosted: Mon May 07, 2012 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

De auto stond op zijn eentje op de parking toen ik op een gegeven moment (te voet) op weg was van de camping naar de clubtent.

Ik heb zelf niet rondgereden (was daar met de Defender camper), maar waarschijnlijk heb je mij wel gezien als je de papieren kwam halen/invullen, ik bemande de clubshop met t-shirts en aanverwanten.

Mijn gedacht? Aaha toch eene Freelander Wink

Yohani Razz

_________________
Frl 1 3drs 2.0 Td4 Sport Epsom Green '04
Defender 200Tdi 110 HCPU camper '92
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Mon May 07, 2012 5:31 pm    Post subject: Reply with quote

Dany wrote:
Ja dat was ik helemaal waarom heb je mij gezien ???
Wat was je gedachten die moment??
Waarom niets komen zeggen ??


Shocked Very Happy

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
Dany
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 31 Mar 2012
Posts: 265
Location: Averbode

PostPosted: Wed May 09, 2012 8:51 am    Post subject: Reply with quote

Ik ben de zaterdag ook daar gewwest. en ik heb toen een tchirt gekocht ne gele was dat mechien bij u ? En wat find je van mijne fl ? ondertussen de lichtbaar terug afgetdaan was niet naar mijn goesting ik ga ze anders maken.

_________________
Driving is my passion.. The world is my playground.Off road the way to be free.
Back to top
View user's profile Send private message
Yohani
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 25 Dec 2009
Posts: 435
Location: Putte (Mechelen)

PostPosted: Wed May 09, 2012 11:15 am    Post subject: Reply with quote

Goede kans dat ik dat was ja, die de t-shirt verkocht heeft Laughing

De Freelander is wel in orde, alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik de lampen nogal groot vind voor op het dak. Zou dan eerder 4 Hella's FF50 nemen bijvoorbeeld Wink

Yohani Razz

_________________
Frl 1 3drs 2.0 Td4 Sport Epsom Green '04
Defender 200Tdi 110 HCPU camper '92
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Wed May 09, 2012 11:35 am    Post subject: Reply with quote

Yohani wrote:
Goede kans dat ik dat was ja, die de t-shirt verkocht heeft Laughing

De Freelander is wel in orde, alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik de lampen nogal groot vind voor op het dak. Zou dan eerder 4 Hella's FF50 nemen bijvoorbeeld Wink

Yohani Razz


Nu wil ik echt graag een foto zien van die freebie met lampen op het dak Shocked Very Happy

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Zin in een tochtje? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3
Watch this topic for replies
 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.be free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.058