Land Rover Freelander Club Forum Index Land Rover Freelander Club
Welkom op het forum! Hier kan je terecht voor alles i.v.m. de Land Rover Freelander!!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 ProfileProfile   You have no new messagesYou have no new messages   Log out Log out  

Techniek Discovery
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Over het forum
View previous topic :: View next topic  

Disco-deel of niet?
  Jep!
  Nope!
View Results
Author Message
bompie
ne goeie stevige vette freelander
ne goeie stevige vette freelander


Joined: 06 Oct 2010
Posts: 958
Location: Geluwe

PostPosted: Wed May 02, 2012 9:48 pm    Post subject: Techniek Discovery Reply with quote

Met een stijgende tendens van Discovery-modellekes op 't forum kunnen we misschien een extra topic "Techniek Discovery" aanmaken op 't forum Twisted Evil Wink

Dan kunnen we ook eens meedelen wat er allemaal aan ons speelgoed durft te mankeren... Rolling Eyes Laughing (Misschien bedenkt Martin zich dan nog, want blijkbaar ben ik diegene die hem er warm voor gemaakt heeft... Shocked Laughing )
Back to top
View user's profile Send private message
MartinV
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 20 Aug 2010
Posts: 1528
Location: Poortugaal

PostPosted: Thu May 03, 2012 6:14 am    Post subject: Re: Techniek Discovery Reply with quote

bompie wrote:
Met een stijgende tendens van Discovery-modellekes op 't forum kunnen we misschien een extra topic "Techniek Discovery" aanmaken op 't forum Twisted Evil Wink

Dan kunnen we ook eens meedelen wat er allemaal aan ons speelgoed durft te mankeren... Rolling Eyes Laughing (Misschien bedenkt Martin zich dan nog, want blijkbaar ben ik diegene die hem er warm voor gemaakt heeft... Shocked Laughing )


Ik hou u volledig aansprakelijk voor deze besmetting Jochen !! Het is allemaal jouw schuld !!! Wink

Mijn gedachten over jouw voorstel (geheel persoonlijk); Ik denk dat het uitgangspunt zou zijn dat het wel een Freelander forum moet blijven en dat men moet oppassen dat er geen wildgroei ontstaat. Er zijn natuurlijk ook Pajero's ,Kia's en Daihatsjoes en niet te vergeten in de toekomst:Defenders welke dankzij de enorme gastvrijheid van de FL club deelnemen. Aan de andere kant zie ik het niet als een club/vereniging met allerlei moeilijke statuten en regels maar meer als een club van enthousiastelingen en liefhebbers die gezellig en als team regelmatig een leuk tochtje maken. Kennis delen betreffende de voertuigen is dan altijd leuk.
Kortom: vind het een heel leuk voorstel en zou het volledig supporten maar heb er ook begrip voor als men zegt : het is nu eenmaal een Freelander forum en dat willen we graag zo houden.
Natuurlijk

_________________
D3 HSE TDV6 stornoway grey
Muddy Boy en Deedrie.

https://www.facebook.com/#!/martveld
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
nadjila
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 17 Aug 2011
Posts: 334

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:33 am    Post subject: Reply with quote

Van mij mag het zenne!
Lees met graagte jullie berichtjes in eender welk subforum...

En het kan alleen maar toekomstige Disco-eigenaars (waaronder ik mezelf ooit hoop te rekenen Rolling Eyes ) ten goede komen.

Volgens mij is de tolerantie tov andere Landroverbadges hier redelijk groot Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
DeepSpaceAlien
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 22 Sep 2011
Posts: 1219
Location: Opwijk - Merchtem - Londerzeel

PostPosted: Thu May 03, 2012 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Olé, dan kan ik ook naar de toekomst toe in het oog houden waar je moet op letten bij een Disco :p Want ooit zal die er wel komen hoor Wink

Als't geen Def of Range wordt Very Happy Very Happy

Hoeft mss geen categorie te zijn van Disco 1, Disco 2, Disco 3,... Maar gewoon discovery in het algemeen zou ik wel nog leuk vinden Very Happy

Of een verzamelcategorie voor 'andere' Laro modellen, dan kunnen er ook eigenaars van Def's en Ranges terecht. Zo blijft de FL1 en FL2 categorie toch nog zijn eigenheid behouden Smile

_________________
As slow as possible, but as fast as necessary !
LANDBOUW=TOEKOMST
Grtjs Owendrie Teejeleej
[IMG]http://s03.flagcounter.com/count/AqLq/bg_B5FF6B/txt_000000/border_000000/columns_8/maxflags_248/viewers_0/labels_0/pageviews_0/flags_1/[/IMG]
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 11:58 am    Post subject: Reply with quote

DeepSpaceAlien wrote:
Of een verzamelcategorie voor 'andere' Laro modellen


Dit had ik zo ook gedacht Smile

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
bompie
ne goeie stevige vette freelander
ne goeie stevige vette freelander


Joined: 06 Oct 2010
Posts: 958
Location: Geluwe

PostPosted: Thu May 03, 2012 12:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ow gasten! Eigenlijk is dat wat als grap gestart en deel ik de mening van Martin --> het is en blijft wel degelijk een Freelander Forum natuurlijk!
'k Ben al blij dat jullie me hier dulden (en mee mag zwanzen) Laughing en 'k kan ook nog altijd dergelijke zaken posten in m'n topic van 'Wie is Wie'
En yep, 'k zie het hier ook meer als een team van gelijkgestemden dan een echte club met alle rompslomp van dien...

't Is dikke fun om met jullie af te spreken en evenementjes te organiseren! Cool
Back to top
View user's profile Send private message
silkwood
Vrijlander-mod
Vrijlander-mod


Joined: 14 Jul 2008
Posts: 2611
Location: Eijsden, Nederland

PostPosted: Thu May 03, 2012 4:23 pm    Post subject: Reply with quote

bompie wrote:
.................................................................................................................................................En yep, 'k zie het hier ook meer als een team van gelijkgestemden dan een echte club met alle rompslomp van dien...

't Is dikke fun om met jullie af te spreken en evenementjes te organiseren! Cool


Volledig ............................. +1

en ik heb inderdaad ook geen moeite met het plaatsen van topics over andere modellen. Maar, we moeten wel zorgen dat we dit, wat we hebben, niet verliezen.

Er hoeven maar een paar anders gestemden samen te komen en dit is zo naar de kl*te geholpen hoor.
Kijk maar eens op andere fora bijvoorbeeld de haat en nijd tussen twee Belgische clubs.
Maar ook op dit forum. Denk aan "Dubbel", maar ook reacties op bijvoorbeeld het noemen van een of andere politieke partij.

Ik heb absoluut niks tegen andere merken en modellen, maar ik denk dat we best een beetje exclusief mogen blijven. We hoeven geen algemeen 4x4 forum te worden. Toch?

cheers

_________________

https://picasaweb.google.com/108825569965543438716
Silkwood's Java Black Freelander Td4, 5 drs, bjr 10-2005
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 5:27 pm    Post subject: Reply with quote

Daarom vind ik ook dat iedere Disco die meedoet met deze "club" ook de officiele Freelander logo's moet laten opzetten ipv die Discovery logo's Smile
Zie het als een soort inwijdingsritueel Laughing
Of optie twee, laat me eens een ritje maken in je Discovery, dan mag je er ook bij Laughing
Jochen: je bent geslaagd Very Happy
Jens en Martin: waar blijven jullie? Laughing Laughing Laughing

Nu effe serieus, Silkwood, schoon verwoord, volg je er volledig in Exclamation

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
MartinV
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 20 Aug 2010
Posts: 1528
Location: Poortugaal

PostPosted: Thu May 03, 2012 6:20 pm    Post subject: Reply with quote

Ff nadenken, je hebt de fl2 al bereden. Mijn nasi gegeten. Nou ...vooruit..mag je nog één keertje in de D3. Dan niet meer zeuren hoor.... Twisted Evil

_________________
D3 HSE TDV6 stornoway grey
Muddy Boy en Deedrie.

https://www.facebook.com/#!/martveld
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 6:57 pm    Post subject: Reply with quote

MartinV wrote:
Ff nadenken, je hebt de fl2 al bereden. Mijn nasi gegeten. Nou ...vooruit..mag je nog één keertje in de D3. Dan niet meer zeuren hoor.... Twisted Evil


Ol raait Very Happy

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
Reko
ne goeie stevige freelander
ne goeie stevige freelander


Joined: 14 Dec 2006
Posts: 717

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Der mag niemand anders met Rosita rijden.. Waar kan ik die Freelanderbadges krijgen? Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:07 pm    Post subject: Reply with quote


_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
boogylander
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 10 Jan 2010
Posts: 396
Location: Schriek (Heist-op-den-Berg)

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:17 pm    Post subject: Reply with quote

silkwood wrote:
We hoeven geen algemeen 4x4 forum te worden. Toch?

Hmmm... als we nu eens van forumnaam zouden veranderen... Y-Rover bijvoorbeeld...
Ha ha ha ha ha ... Laughing Laughing Laughing of, euhm, vinden jullie dat niet grappig ?
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:42 pm    Post subject: Reply with quote

boogylander wrote:
silkwood wrote:
We hoeven geen algemeen 4x4 forum te worden. Toch?

Hmmm... als we nu eens van forumnaam zouden veranderen... Y-Rover bijvoorbeeld...
Ha ha ha ha ha ... Laughing Laughing Laughing of, euhm, vinden jullie dat niet grappig ?


Waarom Y ? Laughing

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
boogylander
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 10 Jan 2010
Posts: 396
Location: Schriek (Heist-op-den-Berg)

PostPosted: Thu May 03, 2012 7:52 pm    Post subject: Reply with quote

Mathias wrote:
Waarom Y ?

Gewoon omdat de X al in gebruik is...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Over het forum All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2
Watch this topic for replies
 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.be free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.087