Land Rover Freelander Club Forum Index Land Rover Freelander Club
Welkom op het forum! Hier kan je terecht voor alles i.v.m. de Land Rover Freelander!!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 ProfileProfile   You have no new messagesYou have no new messages   Log out Log out  

Technische keuring.

 
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Will
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 29 Jun 2006
Posts: 1497
Location: Vlaams Brabant of N50 57.766 E4 15.165

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 8:48 pm    Post subject: Technische keuring. Reply with quote

Ben vandaag, zonder wat dan ook speciaal te doen, naar de technische keuring getrokken en het resultaat is dat er een groene kaart gegeven werd geldig tot en met 9 januari 2014. (Zonder opmerkingen van welke aard ook).

Be good to your Hippo and the Hippo will serve you well. Wink

_________________
Will

MY01 Td4 auto 5dr. SE Epsom green.
Back to top
View user's profile Send private message
t-ke
Vrijlander-mod
Vrijlander-mod


Joined: 19 Nov 2007
Posts: 1357
Location: N51.0662/E4.3581

PostPosted: Wed Dec 12, 2012 10:18 pm    Post subject: Reply with quote

De mijne sta bijna klaar voor tk
En je hebt gelijk nooit problemen gehad met de hippo
Maar haar een jaar negeren kost me nu een aardige duit
Ik hoop dat ze me vergeeft Wink

_________________
fl1 td4 E '04 3deurs Giverny Green. Rip Sad
Rr p38 2.5 holland&holland

---------------------------------------
always smile, it confuses people!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Will
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 29 Jun 2006
Posts: 1497
Location: Vlaams Brabant of N50 57.766 E4 15.165

PostPosted: Thu Dec 13, 2012 2:24 pm    Post subject: Reply with quote

Allez t-ke, 'k zal voor u duimen. Toevallig stond er achter mij ne relatief jonge kerel die met een nieuwe camionette van Electrabel moest passeren en terwijl we aan het babbelen waren vroeg hij of ik al problemen gehad had met de FL, die scheen wel wat in auto's geinterreseerd te zijn en toen ik hem vertelde van nog geen problemen op die 12 jaar verschoot hij precies wat. Daarna kwam het klassieke verhaal van de FL, hij had namelijk "horen zeggen" dat het zo'n probleemwagens waren, Engelsen brol enz.... (Dat is "bij de weg" ook het idee bij veel leden op het Autowereld forum. Maar ook allemaal "van horen zeggen", en als men dan in detail verdervraagt dan weten ze niet wat antwoorden en beginnen ze maar van die Engelsen brol en zo te lullen, als het geen BMW is bij veel van die mannen dan is 't niet goed. Dan heb ik er plezier in om hun te zeggen dat bij de Td4 alleen de carrosserie Engels is en de rest BMW (mechaniek) en SteyrPuch(aandrijflijn). Als de Freelander dus brol is dat ze hun geliefd BMW afvallen en ook de aandrijffabrikant die hun X... series ineensteekt. Geen reactie meer daarna tot de volgende aan geheugenverlies lijdende zombie het terug eens oprakelt.) Wink Laughing Laughing Laughing Laughing

_________________
Will

MY01 Td4 auto 5dr. SE Epsom green.
Back to top
View user's profile Send private message
ricky
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 03 Nov 2010
Posts: 277
Location: Wervik

PostPosted: Thu Dec 13, 2012 10:59 pm    Post subject: Reply with quote

Will wrote:
Allez t-ke, 'k zal voor u duimen. Toevallig stond er achter mij ne relatief jonge kerel die met een nieuwe camionette van Electrabel moest passeren en terwijl we aan het babbelen waren vroeg hij of ik al problemen gehad had met de FL, die scheen wel wat in auto's geinterreseerd te zijn en toen ik hem vertelde van nog geen problemen op die 12 jaar verschoot hij precies wat. Daarna kwam het klassieke verhaal van de FL, hij had namelijk "horen zeggen" dat het zo'n probleemwagens waren, Engelsen brol enz.... (Dat is "bij de weg" ook het idee bij veel leden op het Autowereld forum. Maar ook allemaal "van horen zeggen", en als men dan in detail verdervraagt dan weten ze niet wat antwoorden en beginnen ze maar van die Engelsen brol en zo te lullen, als het geen BMW is bij veel van die mannen dan is 't niet goed. Dan heb ik er plezier in om hun te zeggen dat bij de Td4 alleen de carrosserie Engels is en de rest BMW (mechaniek) en SteyrPuch(aandrijflijn). Als de Freelander dus brol is dat ze hun geliefd BMW afvallen en ook de aandrijffabrikant die hun X... series ineensteekt. Geen reactie meer daarna tot de volgende aan geheugenverlies lijdende zombie het terug eens oprakelt.) Wink Laughing Laughing Laughing Laughing


Erg hé Will, die mannen met hun ZOGZEGDE duitse degelijkheid en als je dan hun tong wat los krijgt na een paar pinten tis precies een waterval aan troubles. Wij reden vroeger meestal italiaans en het was hetzelfde probleem "italiaanse brol" nochthans nooit noemenswaardige problemen gehad, maja hé... dan ooit es duitse degelijkheid,een opel antara, 2de dag was het al van dadde, khoop dat het nu gaat beter zijn met onze aankoop ,Vw Amarok
Back to top
View user's profile Send private message
Arjan Nederstigt
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 24 Jun 2012
Posts: 372
Location: Oud-ade

PostPosted: Fri Dec 14, 2012 8:20 am    Post subject: Reply with quote

Dat van die italiaanse zit er bij mij ook heel erg in :')
Maar dan heb ik wel een paar heel goede voorbeelden van mensen die hun alfa romeo na een paar maanden de deur alweer uit deden...
En een maatje van me die heeft een van de eerste Amaroks in nederland, en hij is erg heeeeel erg tevreden mee Smile

_________________
Myn trots!
Back to top
View user's profile Send private message
ricky
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 03 Nov 2010
Posts: 277
Location: Wervik

PostPosted: Fri Dec 14, 2012 9:08 pm    Post subject: Reply with quote

Arjan Nederstigt wrote:
Dat van die italiaanse zit er bij mij ook heel erg in :')
Maar dan heb ik wel een paar heel goede voorbeelden van mensen die hun alfa romeo na een paar maanden de deur alweer uit deden...
En een maatje van me die heeft een van de eerste Amaroks in nederland, en hij is erg heeeeel erg tevreden mee Smile


Allé laat ons hopen, vandaag afgehaald, valt reuze mee, maar kben nog in verblijde euforie ook hé, gelijk de kids met hun nieuwe speeltje... Laughing Rolling Eyes

Dat van die paar maanden heb ik zelf ook wel al voorhad bv. met die opel antara
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Fri Dec 14, 2012 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

ricky wrote:
Arjan Nederstigt wrote:
Dat van die italiaanse zit er bij mij ook heel erg in :')
Maar dan heb ik wel een paar heel goede voorbeelden van mensen die hun alfa romeo na een paar maanden de deur alweer uit deden...
En een maatje van me die heeft een van de eerste Amaroks in nederland, en hij is erg heeeeel erg tevreden mee Smile


Allé laat ons hopen, vandaag afgehaald, valt reuze mee, maar kben nog in verblijde euforie ook hé, gelijk de kids met hun nieuwe speeltje... Laughing Rolling Eyes

Dat van die paar maanden heb ik zelf ook wel al voorhad bv. met die opel antara


Gaade eigenlijk nu zondag mee naar Axel?

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
ricky
ne goeie freelander
ne goeie freelander


Joined: 03 Nov 2010
Posts: 277
Location: Wervik

PostPosted: Fri Dec 14, 2012 9:41 pm    Post subject: Reply with quote

Nu zondag niet, de 13de wel Smile er staan amper 200km op de teller tzou een beetje helemaal van het zotte zijn hé Rolling Eyes kdenk dat de andere helft van mijn trouwboek achter mij zit, kvrees dat ze direkt belt naar de witte stofjassen belt Embarassed Surprised dat ze mij mogen komen afhalen
Back to top
View user's profile Send private message
Mathias
nen echte vrijlander!!
nen echte vrijlander!!


Joined: 01 Dec 2009
Posts: 2463

PostPosted: Sat Dec 15, 2012 12:39 am    Post subject: Reply with quote

ricky wrote:
Nu zondag niet, de 13de wel Smile er staan amper 200km op de teller tzou een beetje helemaal van het zotte zijn hé Rolling Eyes kdenk dat de andere helft van mijn trouwboek achter mij zit, kvrees dat ze direkt belt naar de witte stofjassen belt Embarassed Surprised dat ze mij mogen komen afhalen


Vraag maar aan Jochen, heeft ervaring met zo'n toestanden, niet? Laughing

_________________
Mathias' Freelander I TD4 '04
"Debbie" Land Rover Series 1 80 inch '52
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Land Rover Freelander Club Forum Index -> Algemeen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1
Watch this topic for replies
 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You can edit your posts in this forum
You can delete your posts in this forum
You can vote in polls in this forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Abuse - Report Abuse - TOS & Privacy.
Powered by forumup.be free forum, create your free forum! Created by Hyarbor & Qooqoa - Auto ICRA

Page generation time: 0.075