You are not logged in.
Goodyear duelers en pirelli Scorpions ook onderer de freelander gehad.
Scorpions werden letterlijk opgegeten, zeer zacht rubber.
Duelers was niet slecht niet speciaal
If nobody hates you,
You're doing something wrong.
--------------------------------
P38 Holland&Holland, swapped
Offline
Offline
Klopt, lastig conclusies trekken. Wel zie je in de film met de Toyota los materiaal maar dat is dan weer geen zand. Ik zoek een band die m+s heeft en het hele jaar meekan. Ik rij het meest op de weg uiteindelijk, en de goodyear komt met 10 mm profiel diepte las ik op een Engelse site met reviews. Ik twijfel nu nog tussen Geolanders en Wrangler AT's. Denk rustig eens kijken naar een mooie aanbieding en wie van de twee het eerst komt langsfietsen, dat wordt em:-)
Iedereen bedankt voor alle input!
Offline
Als ze voor een beetje terrein zijn, hoe breder de groeven hoe beter
If nobody hates you,
You're doing something wrong.
--------------------------------
P38 Holland&Holland, swapped
Offline
Daar heb je inderdaad ook een punt marty
If nobody hates you,
You're doing something wrong.
--------------------------------
P38 Holland&Holland, swapped
Offline
Het heeft even geduurd, maar vrijdag komen de Goodyear Wrangler AT/SA+ bandjes binnen in maat 215/80/r15. Zin in! Ik zal de eerste bevindingen binnenkort posten
Offline
Vandaag het eerste rondje gereden. De banden voelen lekker aan. Goede grip op de weg, in de bochten. In de modder ook; het zijn geen MT's maar de modder die ik onder de auto heb gehad lost redelijk. Verder vind ik ze opmerkelijk stil op de snelweg.
Zoals het er nu uitziet, maar dat is na een goeie honderd km met twee landwegen (wel goeie blubber trouwens), zijn het prima bandjes. De modder lijkt zeker in de bredere richels vrij aardig te lossen. Slim gedaan denk ik van GY.
Offline
Succes ermee. Binnenkort vinden we wel een excuus om ze te testen
If nobody hates you,
You're doing something wrong.
--------------------------------
P38 Holland&Holland, swapped
Offline
Update na een tochtje Oostenrijk. Op de grote weg: prima. Bergen: prima grip, vertrouwen in bochtige weggetjes en nog steeds de indruk dat ze stiller zijn dan de voorgaande Yokohama winterbanden. Verder viel het verbruik me mee; niet ingehouden in Duitsland op de autobahn, met dakkoffer en behoorlijk beladen toch 1 op 10 ofwel 10 liter op 100 km gereden. Ik heb niet echt in winterse omstandigheden gereden, maar een stiekum tikkie over de onderkant van een piste gaf wel het gevoel dat ze in winterse omstandigheden prima grip in sneeuw hebben. Verder was het op de terugweg echt hondenweer en de plus - versie zou beter moeten remmen in natte omstandigheden dsn de at/sa. Die versie ken ik miet, maar deze versie gaf me vertrouwen.
Verder heb ik ze nog wat in de blubber uitgeprobeerd en daarbij een Volvo V70 losgetrokken die het verkeerde paadje koos. Breehees bij goirle door de bossen naar gorp is niet voor volvo's
Offline
Nog een update. Bijna een half jaar verder. Ik zie niet echt slijtage aan de banden. Ik denk dat er nu een kleine 10 K op staat. Ik ben er nog steeds zeer tevreden over. ik heb ze nu uitgeprobeerd in de modder (prima), op de weg en in het zand. Ook in het zand, zonder de spanning te verlagen, rijden ze prima. Over boswegen met los zand rijd ik alsof het asfalt is. In wat natter zand, maar nog geen modder, uitstekende grip en in het uit sporen rijden blijkt dat het profiel aan de zijkant van het loopvlak prima werkt. Verder ben ik nogal blij met de kevlar wangen, want het voelt zeer stevig aan bijvoorbeeld in het wisselen van sporen.
Al met al vind ik het een prijsvriendelijke aanrader. Ook na een klein half jaar.
Offline
[ Generated in 0.012 seconds, 10 queries executed - Memory usage: 548.8 KiB (Peak: 665.76 KiB) ]